ben tedavi merkezi

Ben Tedavi Ücretleri

Hemen hemen tüm insanlarda görülen benler (nevüs) doğuştan yada sonradan farklı nedenlerle ortaya çıkabilmektedir. Bir çoğu zararsız olmasına karşın büyük bir bölümü ise kanserleşme riski ile insanlarda korku ve endişeye neden olmaktadır. Bunun haricinde yüz bölgesinde olması halinde estetik yönden kötü bir görünüme neden olmaktadır. Bu tür sorunlarla uğraşmak yerine sadece 5 dakika gibi kısa bir zamanınızı ayırarak benler ve taşıdığı risklerden kurtulabilirsiniz. Medical Art ben tedavi merkezi İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa’da bulunan klinikleri ile ameliyatsız ben tedavisi yapmaktadır. En çok merak edilen hususlardan biri olan ücretler hakkında açıklamayı ise bu sayfada bulacaksınız.

Ben Tedavisi Nasıl Yapılır?
Ücret hususuna geçmeden önce dilerseniz ben aldırmanın nasıl yapıldığına kısaca değinelim. Öncelikle ben türleri olarak onlarca çeşit bulunmaktadır. Bunların boyutları farklı olup, tedavide cilt üzerinden uygulanan Lazer, Radyo Frekans ve Elektrokoter cihazları kullanılmaktadır.

Ücretlendirme Nasıl Yapılıyor?
Öncelikle toplam ücret için alınacak benin büyüklüğü, sayısı ve sizin SGK güvenceniz olup, olmadığına bakılmaktadır. Çünkü Medical Art SGK anlaşmalı bir sağlık merkezi olması nedeniyle SSK, Bağkur, Emekli Sandığı, TSK Personeli vs tedavi ücretlerinde %50 indirim yapılmaktadır. Şimdi dilerseniz fiyatların nasıl şekillendiğini görelim.

Büyüklüğü 5 mm’ye Kadar Olan Benler
İlk olarak benin büyüklüğü 5 mm’ye kadar onlara bakalım. SGK güvencesi olanlar için ilk ben 200 eklenen her ben için 100 TL ücret alınmaktadır. Yani bu ölçüde 3 adet ben alınacaksa sadece 400 TL ödersiniz. SGK güvenceniz olmaması halinde ilk ben 400 eklenen her ben için 200 TL alınır.

5-10 mm’ye Kadar Olan Benler
Aldıracağınız benler 5 mm ile 1 cm arasında olması halinde ise SGK güvencesi olan hastalardan ilk ben için 300 eklenen her ben için 150 TL alınmaktadır. SGK güvencesi olmayanlarda ise ilkinde 600 eklenen her nevüs için 300 TL alınır.

Kirpik, burun, dudak gibi özellik arz eden bölgedeki her boyuttaki benler ve 1 cm den büyük olan benleri muayene sonucu ücretlendirilir. Ücretler tümüyle yok edecek şekilde tedaviyi kapsamaktadır. Yani birden fazla seans gerekmesi halinde ek seanslardan ücret alınmaz. Ameliyatla ben tedavisini sadece hasta isteğiyle yapıyoruz ve muayeneyle ücretlendirilir. Ücretler tedavi ücreti olup ayrıca muayene ve ek uygulamalar için ücret alınmaz.

Güncel ben tedavisi ücretleri için http://www.medicalart.com.tr/ben-aldirma-fiyati.html linkine bakılabilir.

Ayrıntılı bilgi ve randevu medicalart.com.tr den alınabilir 212 574 25 25

165.527 views

388 yorum “Ben Tedavi Ücreti”

  1. waheed

    Merba hocam
    1 ay önce 4 tane ben şişli subesinde aldırdım . Benler kırmızı renkli olmuş . Acaba şu kirmizi renk (yara dokusu) geçici mi yoksa kalıcı mi? Geciçi olsa ne zaman normal deri gibi olacak ?
    çok teşekkürler
    Op Dr Nizam Kurtdere
    Medicalart Nişantaşı Şubesi Genel Cerrahi Uzmanı
    bu bünyenize bağlı.iyileşme sürecini kişisel yara iyileşme süreciniz belirler

  2. mustafa demiriz

    merhaba Hocam 56 yaşımdayım.kafamda muhtelif yerlerinde 3.adet5.krş tan biraz ufak koyu siyah benler var.bu benler gittikçe büyümektedir hatta bazen ağrı bile yapmaktadır, Cildiye uzmanına gittim korkulacak bir şey yok dedi et beni olduğunu söyledi BANA NASIL YARDIMCI OLURSUNUZ TŞK.ler
    Op Dr Atilla Kaya
    Medicalart Bakırköy Şubesi Genel Cerrahi Uzmanı
    RF ile kıl kölerine zarar vermeden alabiliriz

  3. Emre Bozkurt

    Hocam bende et beni değilde.Nokta şeklinde siyah ben var ele gelmeyenlerden.Yazları kollarımda falan yüzümde yenisi çıkıyor.Bunların tedavisi nasıl olur.Ücretlendirmesi nedir ? İz kalır mı ?.Alınması zararlı mıdır ?
    Op Dr Seher Şirin
    güneşten korunmanız gerekir.RF yada laserle tedavi edilebilir.ücretler için https://www.medicalart.com.tr/tedavi-ucretleri.html bu linke bakınız

  4. Aslan

    Benim yüzümde üç tane mercimekbüyüklüğündehafif kabarık koyu kahve benler var. Aldırıldığında ne kadar zamanda kızarıklığı geçer. 15 günde arkadaşlarımın fark edeceği bi kızarıklık kalır mı? cildin kendini iyileştirme süreleri farklıdır evet ama genel bi tanıda bulunabilir misiniz?
    Op Dr Atilla Kaya
    sıklıkla 12-15 günde düzelir.ama tabiiki bünyenize bağlı.yara iyileşme süreciniz hızlı ise sorun olmaz

  5. ömer

    MERHABA hocam yüzümde 10a yakın küçük ben var koyu kahve rengi tek seansta halledilebilir mi ve yüzümde bandaş gibi bişey olacak mı ve tahmini ne kadar tutar fiyat
    op dr Altan Karan
    tek seansta halledilebilmesi benin derinliğine bağlı.ücretler için https://www.medicalart.com.tr/tedavi-ucretleri.html bu linke bakınız

  6. emrah

    hocam benim isim geregi hic vaktim yok yuzumde 2 tane ben var mercimek buyuklugunde bunlardan tek seansda kurtulmam mumkunmu bu hafta izinliyim gelmek istiyorum
    Op dr Seher Şirin
    RF ile tedavi edersek kökü çok derinde değilse tek seans yeterli olur

  7. eda

    boynumda büyük bir ben var koyu kahverengi nokta nokta siyah şeyler çıkıyor doğuştan değil bu zararlımıdır
    Op Dr Ergun Aygören
    gelirseniz muayene ile değerllendirip en uygun yöntemle tedavi edebiliriz

  8. Musa

    Merhaba benim yüzümde de var burun ucunda ve alın bölgelerinde.muayene ücretli mi? Muayenede ne kadar ücret verileceği belli oluyo mu taksit var mı?
    Op Dr Altan Karan
    muayene ücretsiz.evet muayenede ücret tespiti yapılır

  9. Eda

    Iyi gunler hocam benim yuzumdeki benler kabarik degil adanada yasiyorum adanadaki hangi hastanede lazerle ben aldiriliyor
    Op Dr Atilla Kaya
    araştırmalısınız

  10. turan

    merhabalar hocam sildirmek istediğimiz ben tek senasta yok oluyormu bır kac seans sürüyormu
    Op.Dr.Nizam KURTDERE
    Radyofrekans ile yapılanlar 1 seans ta bitiyor.

Yorum Yapın

siput